جمعه ۲ آذر
گنجشک ها کوچ میکنند شعری از آریاناز پاکدلان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۲ شماره ثبت ۱۱۲۰۵۲
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر آریاناز پاکدلان
آخرین اشعار ناب آریاناز پاکدلان
|
تو را،
ز آفاق ربوده اند
حیاط خانه ی ما ؛
هنوز گیج است
آسمان در گوش پرندگان
سیلی میزند…
در نبودنِ نابهنگامت
گنجشک ها
کوچ میکنند؛
ابدیت،
ساعتی پیش
تمام شد!
ردِ لبخندی
که اضافه وزن دارد،
اجزای صورت هارا
بهم ریخته.
اینجا؛
یک روز شب بود
و
یک شب هرگز نیامد؛
که خورشید
سالهاست
مرده است
نوشته شده توسط آریاناز پاکدلان
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما دوست عزیز بسیار سپاسگزارم از محبت بی پایانتان زنده و پاینده باشید | |
|
بسیار سپاسگزارم پیروز باشید | |
|
سلام و سپاس فراوان زنده و پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احسنت برسروده ی
زیبایتان
قلمتان نویسا
پیروز باشید