جمعه ۲ آذر
روزی شب روز نشد شعری از آریاناز پاکدلان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۱۴ شماره ثبت ۱۱۲۰۰۲
بازدید : ۱۹۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر آریاناز پاکدلان
آخرین اشعار ناب آریاناز پاکدلان
|
روزی خاطری جوانه زد،
و خاطری کلاغ شد
روزی درختی انسان بود
و روزی چند انسان درخت
روزی شب نیامد و
روزی شب روز نشد
یک دیوار چراغ شد و
چراغ ها مرغابی
کلام یکی بود
و یکی نهصدو نودو نه دانه
شیطان یکی بود و
یکی، هفت میلیارد
ما
در شلوغیِ اراجیف
به هم رسیدیم
جایی که پراونه ها
کلمات را
خورده بودند
من
سکوت را
پیله کردم
شاید دره ها
دست از
دویدن بردارند
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از لطف بی نهایت شما پاینده باشید | |
|
سلام ودرود بر شما بسیار سپاسگزارم از لطف و مهربانی شما
| |
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
سلام ودرود بر شما بسیار از شما سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بسیار سپاسگزارم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید 🙏🌺🙏