شنبه ۳ آذر
شب.. شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۲۶ شماره ثبت ۱۱۱۹۶۰
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
شب میرسد از راه..
من بر درِ دروازه ی این شهر...
با یک دسته گل از آه...
محکم در آغوشم کشیدم
باز هم شب را..
شب از فَراسویِ شُلوغیهایِ بی حاصل...
آورده سوغاتی برایم جامی از کهنه سکوتش را..
من خیره در چشمان شب
سر می کشم جامِ سکوتش را..
آنگاه برمی خیزم و
مستانه میرقصم کنار شب ،
...ولی..
افکارم از تشویشِ فردایی که در راه است
زَهرم میکند شب را...
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضور پراز مهرتان🌷🌷🙏🙏 | |
|
سپاس بیکران از حسن توجه شما استاد گرانقدر🙏🙏🌷🌷 | |
|
سپاس از لطف بی کران شما🙏🙏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رقص قلمتان زرین
احسنت،زیباست
پیروز وموفق باشید