جمعه ۲۵ آبان
شانزلیزه شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۱۱۱۷۸۸
بازدید : ۱۹۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
توی دستات میشه عشقو فهمید
میشه خوشبختی رو باتو بغل کرد
تو که باشی تموم لحظه ها رو
میشه پشت سر هم یه غزل کرد
همه روزای سخت آسونه با تو
غمم میره میبینه خنده هاتو
یه چن سالی جوون میشم عزیزم
تا که من میشنوم زنگ صداتو
کنارت راه رفتن تو خیابون
مثه پرسه زدن توو شانزلیزست
کنارت زیر زمینِ سرد و تاریک
واسه من بهتر از کاخ الیزست
کنارت چاییِ ارزونِ دکه
میچسبه بیشتر از نسکافه حتی
یدونه نیمکتِ کوچیک توو پارک
قشنگ تر میشه از یه کافه حتی
چه فرقی میکنه باشم کدوم سمت
تو باشی تا ابد بالا نشینم
حسابم هر چقدر خالی که باشه
با تو خوشبخت ترین مرد زمینم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است