شنبه ۳ آذر
درد... شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۱۱۱۶۲۴
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
درد می دانی چیست؟!!
درد این است که عشقی باشد...
فرصت عاشقی اش اما نه...
درد این است تبسم بزنی ،،،
خنده کنی ..ناز کنی..
اما من ...
نتوانم به تو گویم.... ای جااااان...
درد این جاذبه ی دست تو با دست من است..
که فقط جذب مجاز است ..
ولی لمسش نه..
درد ...چشمان تو یک جام شراب..
که نصیب ِمنِ مدهوش شد اما در خواب...
درد این حس عجیب است ..
میان من و تو..
گرچه خوب است..
ولی بی سر وته ....بی فرجام..
و من آنقدر به دل ریخته ام
این غم هجرانت را
که اگر باشیُ و این وصل فراهم شود و
دست به دستت برسد..
باز هم من پر دردم..
که تو ممنوعه یِ ممنوعه یِ شیرین منی..
راستی...
درد می دانی چیست؟! مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
جسارتا آهنگ نیمایی نداشت