شنبه ۳ آذر
دلی که حاجی شد شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۱۱۵۵۴
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
امروز من بودم و پاهایی برهنه
تاول هایی دردناک
یک صحرا و یک خیمه
آنطرف تر یک کوه
امروز مجنون بودم
مجنونی خیمه نشین
و آدمهایی که می گفتند این دیوانه ی بیچاره را ببین
خیمه نشین همان صحرا که اربابم حسین گمشده اش را یافت
امروز روی گونه های مناجاتم اشک های حسین جاری بود
آنطرف تر یک خانه
توویِ آن خانه یک نور
و دلی که طواف می کرد و حالش بس خراب و ویران بود
من دل را در لباس احرام دیدم
آن هنگام که شکست ناگاه حاجی شد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگولر. عید بر شما مبارک | |
|
سپاس بزرگوار. زیبایی در نگاه شماست. عید مبارک | |
|
درود بر برادر نازنینم. عید مبارک | |
|
سپاس بانو جان. عید مبارک | |
|
سپاس بزرگوار. عید مبارک | |
|
درود بانو پائیزه ی عزیزم. عید مبارک | |
|
درود بر شما بزرگوار. عید مبارک | |
|
سپاس بزرگوار. عید مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد بود بی همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
در برابر پروردگار
و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
بر تمامی مهربانان مبارک باد