جمعه ۲ آذر
صدایش بزن شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۱۱۱۳۷۵
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
یاهو
1-
در دلم
آوایی ست که تنها
به احترام تو بر می خیزد
دروغ نمی گویم
با همان لهجه ی چشمانت
کافیست صدایش زنی: زندگی ...
2-
وقتی
حوضچه ی عشق
به نگاهِ سرد ماه
آرام آرام بخشکد،
باور خواهی کرد
تنها پناهِ ماهی
قلابِ دار است ...
3-
از چشمت چه گذشت
که زبانِ شمع بند آمده؟
دوباره نگو
دوباره نگو:
بعید نیست از دیوارِ بلندِ شب
پِلکی
پریده
باشد!
آرمان پرناک
|