شنبه ۳ آذر
کـوه و کـاه ( قـطعـه ادبـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۱۱۱۳۲۵
بازدید : ۲۰۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
چـو حجـم کـوه ؛ بسا خوبی رسـانـدم
بـه قـدر کـاه ؛ ز مـن سـر زد خـطـایـی
توجـه سوی کاه جلب گشت ، ولیـکن :
کـسـی بـر کـوه نـکـرد هـیچ اعـتنـایـی
قطعه_ادبی
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود بی پایان خدمت آقای استکی بزرگمهر 🌹
سپاس از همیاری و همراهی گرمتون 🌹💞🌹💞 | |
|
درود گرم و نورانی خدمت محمدرضا جان ، ادیب خوش خلق و قلم بدست برومند 🥀
دقیقا زدی تو خال و درون مایه قطعه رو بیان کردی 🌸🌸🌸 | |
|
درود و عرض ادب خدمت بانو کوهواره گرانمهر 🥀 🥀 از حسن توجهتون مالامال سپاسگزارم 🥀🌺🌸 | |
|
درود و عرض ادب خدمت آقای انصاری بزرگ اندیش و والافرجام 🌹
از همراهی نابتون ، صمیمانه سپاسگزار و قدردانم 🥀🌷 | |
|
درود جاودان خدمت شما ادیب اندیشورز و زیباپسند 🥀
از حسن ملاحظه و همفکری والاتون ، بی نهایت سپاسگزارم 🌹🥀 | |
|
درود و عرض ادب خدمت دوست گرامی و عالیقدر 🥀
از حضورتون بی نهایت قدردانم🌺🌸🌺🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است