جمعه ۲ آذر
ای تو خدا شعری از کیارش نخعی(کیا)
از دفتر افسوز نامه نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۴۱ شماره ثبت ۱۱۱۱۶۷
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر کیارش نخعی(کیا)
آخرین اشعار ناب کیارش نخعی(کیا)
|
این روزگار زهرین،وین محفل دروغین
ای تو خدای مسکین،صبری به ما عطا کن
این مردمان بی دین،شادی گران تدفین
ای تو خدای حقبین،جانی به جان ما کن
این حاکمان سرکش،وین جادُوان شورش
ای تو خدای رامش،بر ما تو هم عزا کن
این روز های مشکی،دنیای پر ز زشتی
ای تو خدای آبی،ما را به خود صدا کن
این خاندان خونین،با قلب های چرکین
ای تو خدای دلبین،من را ز خویش وا کن
این عاشقان مهجور،از چشم عشق مستور
ای تو خدای مشکور،معشوق را نما کن
این اهلیان کوری،همبستگان سوری
تو که خدای نوری، نوری به چشم ها کن.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قطعه ی زیباییست🌺🌺🌺