جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
سرسرای جهان ، سرد و خالیست
تیغ ماه و رگ سرخ سنگست
در حراج فراموش خورشید
با تو ام ،طعم خاکستر عشق
چیره بر عطر رویایی غم
نغمه ها ، شعله ی واهی غم
همدم رنج عین القضاتست
این دل کهنه ی کافر عشق
چشم دل تا به راهش نهادم
عشق بازی دنیا ، قضا شد
در سکوتی مقدس فرو رفت
قونیه ، تا شود، باور عشق
راز مهجور من! ، بی مثالی
با جهانی رها ، همتباری
شاخه ی ارغوان از تو رویید
آخرین رشحه ی ساغر عشق
گرچه یاد خدا ،مستحب بود
اجتهاد خدایان ، تهی ماند
چشم تردید را ، مرهمی باش
تا ببینم چه شد ، آخر عشق
با تن خونی و قلب زخمی
هر ستاره ، تب جلجتاییست
با شب بوسه هایم ، بیامیز
خانه کن ،در همین دفتر عشق
آسمان دل تو ، شگفتا
اوج جیحون جوشان زیباست
شهریار خجسته، بیافروز
آتشی باکره ، در پر عشق..
تابستان ۱۳۹۶
|