❤┉❈♡﷽♡❈┉❤
⚘صلی الله علیک یاامام رئوف یاامام رضا⚘
سلام اولسون غریب لَرین آتاسی
جیرانی اُوچوسوز اِئدَن آقاسی
سلام اولسون تانری نین گُل بَنده سی
ملائک لَر حضرتی شاه بالاسی
سلام اولسوون قیزیل گونبَزه آی گوون
من حرَم گُوَرچین لَرین قاداسی
سلام اولسوون الله سِوَن سلاملار
آدَم دَن خاتمه جَک باش قالاسی
سلام اولسوون نقّاره لر واقتینا
صورِ سَحر سِرّ ِ حبیب عطاسی
سلام اولسوون شفاعت دَرگاهینا
یِئل تَرپَدَن یاشیل بایراق شَفاسی
سلام اولسوون جمعیتِ خاطیره
بوو جمعِ زائرلر سئوزی صَداسی
سلام اولسوون بیر اُورَکدَن چیرپینان
یا امام ایرضا سَسلییَن نواسی...
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
زِمزِمه ی یادِ تو زَمزَم نماست
سرد و گواراست که آبِ بقاست
ضامنِ آهو تویی ای شیردل
خصلتِ سلطانِ خُراسان سَخاست
دل به حریمِ حرم ات بسته است
عشق به درگاهِ تو حُب الوَراست
سر به قَدَمگاهِ تو سایَد قلوب
حضرتِ دلبر دل مان مبتلاست
عطرِ خلوص از سَرِ باب الجواد
می وَزَد آوَرده ی بادِ صباست
گوهرِ جان پرورد این بحرِ عشق
شادیِ امواجِ جنون آشناست...
سمعِ سحر عاشق ِ نقّاره اش
بارگهِ شوق شَعَف را سَراست
شهرِ شفا خانه ی امنِ نَفَس
دارُالعَطایِ شرفِ شَه رضاست
پی نوشت :
سیر کِی می گردد این دل از زیارت در حرم
شاهِ احسان یاعلی موسی الرّضا یَابن الکرَم
دستگیرِ روزِ محشر حضرتِ دلبر عزیز
یا اَنیس العشق وُ حب مولای خوبان ذُوالنِعَم
⚘عیدتان مبارک⚘