سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        واسه من...

        شعری از

        برین بهار

        از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۴ شماره ثبت ۱۱۰۶۵۸
          بازدید : ۱۶۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر برین بهار

        تو چراغی،  توی تاریکی تو نوری
        توی قحطی رفاقت ، معنیِ ناب حضوری 
        بیکران و بی زوالی ،  خود دریایی
        واسه  ماهی افتاده تویک تنگ بلوری
        وقتایی که حزن داره شعر غمگین سکوتم 
        تو  برام ساز خوش آوازِ سروری 
         شاه بیتی واسه شعرام،  وقتِ عاشقانه گفتن 
        تو مقدسی برام، وقت شکستنم غروری
        مثل فانوسی تو شبهایی که گم کرده مسیرم
        مقصدی ،  قافله سالاری، عبوری
        مثل تورات یهودی ، مثل انجیل مسیحا 
        غایب از نگاه مرتد ،من مومن رو ظهوری
        اول  و آخر سِیرم ، مطلع و مقطع شعرم 
        تو ظهوری، خودِ نوری ، تو نهایتِ غروری
         
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۹

        خندانک تو ظهوری، خودِ نوری ، تو نهایتِ غروری خندانک

        خندانک خندانک خندانک
         برین بهار
        برین بهار
        دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹
        درود به شما
        برقرار باشید 🌺🌺🌺
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۱
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        دستمریزاد خندانک
        سارا (س.سکوت)
        دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۳
        درودتان نازنین بانو
        زیبا بود بسیار
        مانا باشید به مهر وعشق خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0