شنبه ۲۶ آبان
خیالِ تو شعری از نیما اصلانی
از دفتر دیوانگی! نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۱۱۰۶۳۷
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب نیما اصلانی
|
در طبیعت،محو گل ها هستم و در یادِ من
جز رخِ زیبا و آن چشمانِ رعنای تو نیست
می نشینم تا سحر من در سرم سودای تو
تا سحر هم هیچ زیبایی به همتای تو نیست
شبنم و گل، با هم از اعجاز خلقت دم زدند
معجزه زیبا تر از دستانِ زیبای تو نیست
ماه، از شکلِ قدم های غزالی گفت و رفت
چون که محدود است و در یادش قدم های تو نیست
شاعران حتی اگر خود را فدایی هم کنند
شعرشان برتر ز اشعار و غزل های تو نیست!
عاشقان گر بشنوند از عشقشان حرفِ بدی
باز هم بدتر ز فحشا و هزل های تو نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بمانید به مهر و بسرایید