چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
با دل با ما بازی
نکن تو نازی نازی
شدم با تو همبازی
منم راضی توم راضی
شده بد رفتارت
عوض شده حس و حالت
نکنه بعد بیادت
اونکه شده باعث این حالت
مگه دیونه م
قیدتو بزنم
دیگه یدونه م
بدونه تو نمیتونم
دیگه نازی
نکن لجبازی
باید دیگه بسازی
باهام نکن بازی
صدات که میکنم بگو جانم
نگو نمیخوام
هوای دلم میگیره
باهات نگو نمیام
بگو میام
بارون که میباره
میخوام باشی کنارم
نه اینکه بیاره
نخوای باشی کنارم
مگه دیونه م
قیدتو بزنم
دیگه یدونه م
بدونه تو نمیتونم
دیگه نازی
نکن لجبازی
باید دیگه بسازی
باهام نکن بازی
با دل با ما بازی
نکن تو نازی نازی
شدم با تو همبازی
منم راضی توم راضی
شده بد رفتارت
عوض شده حس و حالت
نکنه بعد بیادت
اونکه شده باعث این حالت
شعر و ترانه نازی از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است