چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
اکس بند
برو به عالم بگو شده هنرمند
اکس بند موزیکه اول ما بوده
هر کی گوش داده میگه ایول چییا خونده
دیگه بیا حالشو ببر نگو کی با ما بوده
اینا موزیکای اولی ابتدایی ما بوده
اکس بند
برو به عالم بگو شده هنرمند
نه اینکه بشم مثل تو ماکس بند
بعد بزارم اسممو اکس بند
آره اکس بند
اکس بند
برو به عالم بگو شده هنرمند
نه اینکه بشم مثل تو ماکس بند
بعد بزارم اسممو اکس بند
آره اکس بند
اینا که میخونی اصلا موزیکند
پس چرا ربطی بهم اصلا ندارند
همش بگو میخواهی از اونا
بزار اسمشو نگم همه اصلا میدونند
اینا که میخونی اصلا موزیکند
پس چرا ربطی بهم اصلا ندارند
همش بگو میخواهی از اونا
بزار اسمشو نگم همه اصلا میدونند
اکس بند
برو به عالم بگو شده هنرمند
نه اینکه بشم مثل تو ماکس بند
بعد بزارم اسممو اکس بند
آره اکس بند
اکس بند
برو به عالم بگو شده هنرمند
نه اینکه بشم مثل تو ماکس بند
بعد بزارم اسممو اکس بند
آره اکس بند
شعر و ترانه اکس بند از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود