پنجشنبه ۱ آذر
ورود ممنوع شعری از حسن زمانی
از دفتر ورود ممنوع نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۱۰۹۹۹۹
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حسن زمانی
|
ورود ممنوع نوشتم روی قلبم
که یادم آورد، من هم ی مَردَم
که دیگر روی حرف خود بایستم
به پای هیش کَسِ دیگر نیاستم
با هر کسی که میبینم دوست نشم
با جمله دوستت دارم لوس نشم
هر کسی رو به چشم عشق نبینم
جرات داشته باشم بگم همینم
به هر غریبه ای نگم رفیقم
فردا روزی بیاد بشه رقیبم
رازِ دلو به هر کسی نگویم
عشق،زِهر بی سروپا نَجویَم
به هر گلی، که میرسم نَبویم
عشق رو فقط، با دل پاک بِجویَم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از استاد | |
|
درود بانو ممنون و سپاسگذارم از حسن توجه شما | |
|
سپاس فراوان جناب فتحی از اینکه به بنده لیاقت دادید دست بوستان هستم | |
|
سپاس از لطف بیکران شما جناب دزفولی | |
|
سپاس از شما جناب کدخدایی از اینکه بنده رو مورد محبت خود قرار دادین بسیارخشنود و خرسندم باعث افتخارمه که با استادی چون شما در تعامل باشم | |
|
سلام سپاس از راهنمایی شما : | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
فرارسیدن ۲۵ اردیبهشت
روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
و پاسداشت زبان فارسی
گرامی باد!
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*