پنجشنبه ۱ آذر
چه ها از کی نویسم شعری از حسن زمانی
از دفتر ورود ممنوع نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۳۱ شماره ثبت ۱۰۹۹۰۹
بازدید : ۲۹۶ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حسن زمانی
|
دود سیگارو یه فنجان چایی
بازم امد شب و دوباره بیخوابی
من و نور اباژورو تنهایی
شعر شاملو و سپهری جامی
یه کاغذِ سفیدِ روی میز مانده
دلی ک هزار درد، درش جامانده
نمیدانم چه ها، از کی نویسم
که دردامو روی کاغذ بریزم
ک شاید خالی شه این درد دوری
از قلب و روح این مردِ پیزوری
نمی دانم کجایی،با که هستی
ولی قلب منو بدجور شکستی
چنان شکست که صداشو شنیدم
ولی هیچوقت بدیهاتو ندیدم
شنیدم از قدیم این بوده رسما
که هر کی عاشقه میمونه تنها
منم دیگه برات حرفی ندارم
ولی تا زنده هستم چش براهم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس استاد | |
|
سلام و درود تشویق شما باعث دلگرمی بنده هست سپاس | |
|
سپاس جناب پور صالحی | |
|
سلام و درود جناب زارع | |
|
سلام و درود سپاس از نگاه پر مهر شما بان | |
|
سلام و درود جناب سلیمی سپاسگذارم از حسن توجه شما | |
|
سلام و درود شاعر گرامی اونکه رفته دگه هیچوقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و خوش آهنگ بود