شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حمیدرضاسیستانی تخلص آدم
آخرین اشعار ناب حمیدرضاسیستانی تخلص آدم
|
هر شب چهره ماهش را نقاشی کنم
در آینه دل به تمنایش حکاکی کنم
آن چشمان زیبایش را حلاجی کنم
خال ابروهایش را من خطاطی کنم
آن دو لعل لبانش را من سراجی کنم
غم را فراموش و ، کمی شادی کنم
رفتن او را چنان به دل ، حالی کنم
خواستم نقش قربانی را بازی کنم
دل بجویم و دل را کمی راضی کنم
چراغ دلم را به یادش نورانی کنم
در فراغ یارش کمی او را دلداری کنم
گفت تو برو ، جایش را خالی کنم
از اتهام رفتنش ،خود را شاکی کنم
در غم هجرانش، خود را یاری کنم
با صبر خود ، حال خود را عالی کنم
رنگ خانه را به رنگ سیاهی کنم
عمر خود را به انتظارش تباهی کنم
تو را به راه عاشقان، همراهی کنم
دیدم در حد من نیست لجبازی کنم
تیر مرگ باید در سینه ام خالی کنم
ز دست دل خود بایدش فراری کنم
به حکم اش خودش را قاضی کنم
به دنبال سایه اش گردش نهانی کنم
در آسمان ، دنبال آهوی بیابانی کنم
بیابم یار او را،،التماسی جهانی کنم
بیارم به راه آدمی او را راهی کنم
در حد من نیست باداو لجبازی کنم
با گریه، خواهش و تمنا و زاری کنم
مثل هر شب با خواب همراهی کنم
گفت بچرخ و تا بچرخم و ،بازی کنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبراستادعزیز لطف عالی مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مهمانی رب جلیل است امروز
حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد
همیشه خرم و تندرست باشید