جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
کارهای بسیاری کردم
همچو چشمه دل سنگ را حفر کردم
که شوم لایق تو
برقکاری ساده بودم
کتاب های تسلا را خواندم
یک دانشجوی ترم یک شیمی بودم
رفتم کلاس های رابرت وودوارد را
یک فیزیکدان آماتور بودم
تلاش کردم شوم همچو یوهانس کپر
آری همه این کارها را کردم
که شوم لایق تو
یک سرباز ساده بودم
جان کندم که سردار شوم
یک دهاتی بی آلایش بودم
خودم را به زمین و زمان زدم
بلکه شوم لایق تو
برای بدست آوردنت
همچو رابرت ماینر تحلیل میکردم
همچو پوریای ولی
خود را درگیر میکردم
برای داشتنت
خراب کردم پل های پشت سرم
و هزاران بار گذشت
آب از سرم
اینک عده ای میگویند
شکست خورده
موفق گشته
تلاش کرده
من نمیدانم چه میگویند
فقط تلاش کردم
شوم لایق تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن زیبا و جالب بود