جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... تا گنجِ همه را
یکی می برد رنجِ یکی را
همه،
چرخ عدالت لنگ است دل حقیقت، تنگ!
* * * *
سکوتم
از ترس نیست
با داس هوس
نفسم را هرس
کرده اند و
با دست نجس،
احساسم را
..... اختلاس!
|