جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
کوچیدنت آن قدر برایم پاییز غم بار بود و
بر شاخه انار
جای نبودنت بی قرار...
که دیوار بهار بر سرم تمام آوار شد و
خانه هزار پرستوی داغ دار
بر تنم مزار...
______
پی غم:
برای " یاسر رییسوند " عزیز
شاعری که ما را از این هم
تنهاتر کرد و جهان ادبیات را
به تمامی سوگوار...
|
نقدها و نظرات
|
... سلام بر استاد بی ریا... زحمتکش... دوست داشتنی... خاکی... و عزیز... سپاسگزارم
زندگی برای یکی است و مرگ، برای همه!
| |
|
... سلام و سپاس مهدی عزیز
... حتی آنان نیز که خانه ندارند از کینه این شتر در امان نخواهند ماند!
| |
|
سلام مجتبی جان ممنونم عزیزم فقط شنیدم که ایست قلبی کرده و دنیا را با تمام بی مهری هایش ترک...
| |
|
... ناطق سلام نیاز مهربان و عزیز حضورت روحم را شاد می کند دشت دلم را آباد...
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
درود استاد عزیز
از خبر درگذشت استاد رییسوند عزیز بسیار محزون و ناراحت شدم
امید که رب جلیل ایشان را ببخشد ، بیامرزد و قرین رحمت خویش سازد
فاتحه و صلوات