خدایا جز گناه کاری نکردیم
دریغ از مردم آزاری نکردیم
قوانین و حدودت نقض کردیم
حیاو شرم مقداری نکردیم
هوا بر نفسمان گردید غالب
ضعیف بودیم پایداری نکردیم
از آنچه بر حذر کردی تو مارا
برائت یا که بیزاری نکردیم
به سویت آمدیم اما به تزویر
عبادت جز ریا کاری نکردیم
جلو چشم خلایق سجده رفتیم
تظاهر غیر دینداری نکردیم
سخن کردیم دائم به گزاف و
ذکر تو بر زبان جاری نکردیم
چه شبها تا سحر غرق گناه و
شبی بهر تو بیداری نکردیم
گویا ما بنده ابلیس بودیم
که از تو فرمان برداری نکردیم
به روح و جسم خوداسیب رساندیم
زخویشتن خوب نگهداری نکردیم
چه فرصتها بما دادی و افسوس
بخوبی بهره برداری نکردیم
این دنیارو به غفلت دادیم از دست
واسه اون دنیاهم کاری نکردیم
درسته بنده خوبی نبودیم
درسته جز خطا کاری نکردیم
درسته فکر خود بودیم همیشه
کسی در زندگی یاری نکردیم
درسته عمرمون بیهوده طی شد
درسته جز ولنگاری نکردیم
خیال کردیم که خیلی وقت داریم
برای توبه اصراری نکردیم
یه عمر بخشیدی بی آنکه بخواهیم
ما بیهوده امیدواری نکردیم
ببخش همچون گذشته معصیتها
بگیر نادیده ، انگاری نکردیم
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید