جمعه ۲ آذر
شب هجدهم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۱۰۹۳۰
بازدید : ۹۹۰ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
دنیا قَرق سلاله ی قابیل است
این خاک پر از جنازه ی هابیل است
قانون بقا جایگزین حق شد
این قاعده ی بازی هردمبیل است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.