دوشنبه ۲۸ آبان
گل شعری از یسرا طهماسبی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۱۰۸۸۲۲
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
درود و عرض ادب
ان شاءالله سال خوبی پیش رو داشته باشید
جانا ببین طراوات و حسن و جمال گل
سال نو است و نو شده *یکباره* حال گل
امد خبر *که* قاصد *نوروز شد *صبا
داده نوید و مژده ی عشق و وصال گل
شاید شقایق از شفق *این رنگ سرخ بافت*
خورشید گشته *شاهد* مهر زلال گل
شد چشمه صاف و منقلب از این همه جمال
گشته شکار چشم من این نو غزال گل
صد واژه*ناتوان شده*از وصف آن نگار
دست غزل *جدا ست ز *کِلک خیال گل
#یسرا طهماسبی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید