سه شنبه ۱۵ آبان
واسه من تلخه شعری از مصطفی فرزین
از دفتر بایک نگاه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۲:۳۶ شماره ثبت ۱۰۸۷۷۹
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب مصطفی فرزین
|
درسته که ازم دوری،،درسته خیلی تنهایی؛؛
ولی من یادتم هردم ؛؛همین جا کنج تنهایی
ببین من عکستو دارم ؛روی دیوار این خونه
ولی عکس تو پیش من ؛واسم مثل یه مهمونه
حقیقت واسه من تلخه؛چرا از هم جدا باشیم
یعنی میشد یه بار باهم توی یک (قاب عکس)جاشیم
دلیلش رو نمیدونم؛ میگن تقصیر من بوده،
ببین من عاشقت بودم ؛گناه من همین بوده
فقط این رو بگم عشقم ؛؛جداییمون چقدر زوده
دیگه این حس من به عشق؛ بی تو نابود نابوده
حقیقت واسه من تلخه؛چرا از هم جدا باشیم
یعنی میشد یه بار باهم ؛توی یک قاب عکس جاشیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است