جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه جهانگیری ، زحـل
آخرین اشعار ناب فاطمه جهانگیری ، زحـل
|
از سکوت تو سراسر شرمم .. جنگ تسخیر رخت بی پایان
تاعبادت نفسی فاصله است .. تا هم آغوشی چشم هایمان
مرکز چشم تورا رقص سماء .. پیچ داده تا خود رنگین کمان
در فرا سوی تنم تا سمت تو .. چیدهام از مردمانم پایگان
صبح شد پایان نیامد کارزار .. تاختند اسبان من تا بیکران
آمدم تا کشتگانم کم کنم .. آمدی غافل شدم از مردگان
کارزار عشق تو پایان مباد .. تا که رقص چشم تو باشد عیان
بر غنیمت برده ام قلب تورا ... حفظ گردد در تن آیندگان
|
نقدها و نظرات
|
درود دوست گرامی
متشکرم از لطف شما ، مهرتان مانا🙏 | |
|
مهر و قلم پر نور شما مانا هنرمند گرامی❤ نوروزتون پر از عشق و شادی | |
|
درود بی پایان ✨
بله دقیقا درسته بگذارید سر نو قلم بودن بنده =)🌷
تشکر فراوان از توجه شما 🌷 | |
|
تشکر فراوان آرزو ی نور برای قلب پر مهر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.