شنبه ۳ آذر
بام قلبم شعری از محمدرضا فرهمندنیا
از دفتر عاشقانه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲ شماره ثبت ۱۰۸۲۷۰
بازدید : ۲۰۹ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمدرضا فرهمندنیا
آخرین اشعار ناب محمدرضا فرهمندنیا
|
قلبت دارایی من شد ، دستانت آرامشم
من را در میان حرمت لبهایت آرام کن ، بگذار مست عطر تنت شوم .
در این دنیای بی رنگ ، چشمانت رنگین کمان من شد
تند بادی وزید و من ، در میان ریسمان گیسوانت گم شدم .
عاشقان دیوانه اند ، دیوانه عطر شراب ، پس تو جام می باشو ، من مست شراب .
ای آشنای دیروز برخیز ، با من به انتهای عشق سفر کن
پر بکش ، بر بلندای بام قلبم بنشین
حال تمام من مال توست.
1400/12/19
محمدرضا فرهمندنیا
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد ادب | |
|
سپاس از نظر گهروارتان.....لطفا بفرمایید در چه قالبی جای میگیرد
| |
|
افتخاریست برای بنده تا در مکتب شما درس پس دهم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متن ادبی زیبایی است