سه شنبه ۶ آذر
جامِ الست شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۱۶ شماره ثبت ۱۰۸۲۰۴
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جامِ الست
امشب در کاری ام که ،
تو به دستم دادی
آبِ توبه ، تو به دستم دادی
می نوشمش آنرا
تا که گناه ،
همه رَمَد ازمنِ بد
دستبوسم یارم !
نیست بودم ،
تو هست ام دادی
عاقلانه ، جنون میکردم
تو به این مجنونِ بی عقل ،
عقلِ مست ام دادی
تو عروجی زیبا ، به این ،
حالِ پَست ام دادی
شدم همچون یک کبوتر
اِی عاقلترین کفترباز !
تو ز این بام ، جَست ام دادی
تا بگردم دُورِ این حوالی ات و بازفقط ،
پیشِ تُوی زیبای خودم برگردم
جَلد بودنم را دوست دارم اِی یار
تو چه قُوَتی به این ،
بال های ضعیف و، خسته م دادی
من دراین کوچه ی بی سر
من دراین کوچه ی بی تَه
ویلان بودم
تو به این بی هدفِ یالقوزِ علّاف ،
قصد و مقصد دادی
تو به دستِ این ،
آزادِ محبوس به خود ،
جامِ الست ام دادی
بهمن بیدقی 1400/12/14
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بیکران از مهر و لطفتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای خوشرو بزرگوار سپاس بیکران از مهر و لطفتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبتتان شا باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بیکران از مهر و لطفتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بیکران از مهر و لطفتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض ادب آقای مزینانی بزرگوار سپاس بیکران از مهر و لطفتان شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیبا و رندانه بود
موفق باشید