سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      کلید دار دهان خاک خورده ام

      شعری از

      دنیل نعمتی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۱۰۷۹۹۹
        بازدید : ۱۸۲   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر دنیل نعمتی

      کلید دار دهان خاک خورده ام
      اگر کسی آمد و سراغ مرا گرفت
      نشانی ام انتهای فراموشی ست
      به آنها بگو از خاطرم ببرند
      خاطرات جان ندارند و نمی میمیرند
      خاطرات ، در ذهن هایمان اسیرند
      به همان ها که سراغم را می گیرند
      بگو ، بُهت هایشان را پیش مادرم ببرند
      حرف هایی برای گفتن دارد
      باب میلتان نیست ! عذر می خواهم
      رنج هایم ، کام مبارکتان را تلخ می کند
      بگو شِکوِه هایشان را سوی مزارم ببرند
      ته مانده های نوشته هایم را
      این خرده داشته هایم را
      این خط خطی های آواره را بگو
      روز تولدش پیش نگارم ببرند
      در اتاقِ هیچ ، که صدای هیچ می آمد
      تیک تاکِ ساعتِ خواب رفته ناگهان
      شلوغیِ سکوت بی حیا را شکست
      کاش روزی مرا درون افکار حقیرم ببرند
      خبر نداشت حتی لحظات آخر
      از اینکه بی وطن در خود گم شده ام
      و پزشکی که به پرستار آرام گفت
      جانِ نیمه جانم را به کشورم ببرند
      سال نو روزِ دیدنت بود
      سال نو شب بوسیدنت بود
      جز لحظه چیدنت متولد نشده ام
      لطفا اردیبهشت را از بهارم ببرند
      *دو بیت ابتدایی برای انتشار در اینجا بنا به دلایلی حذف شدند
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      روح اله سلیمی ناحیه
      پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۸
      درودجناب نعمتی بزرگوار
      خاطرات جان ندارندو نکی میرند
      احسنت 🌺🌺⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩⁦👏🏼⁩
      شیما جریده
      جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۱۱
      درود جناب نعمتی
      دلنوشته ای جالب بود
      سرشار از تفاوت
      شاد باشید 🤍👏
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0