جمعه ۲ آذر
مردي كه مي باید هميشه عاشقت باشد شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ۰۱:۳۷ شماره ثبت ۱۰۷۹۸
بازدید : ۷۲۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
مردي كه مي باید هميشه عاشقت باشد
" آن" باشد و با تو همش مشغول چت باشد
هي تق و تق و تق بكوبد روي كيبوردش
تايپش يك انگشتي و املايش غلط باشد
با تو بخنداند تمام واژه هايش را
يك شكلك ياهو شبيه شيطنت باشد
شاعر شود حتي اگر سطح غزلهايش
از دست تو بالا و پايين و وسط باشد
يعني به قدري عاشقت باشد كه احساسش
درگير فعل و انفعالي بي جهت باشد
دنيا دروغست و پناهش در دروغستان
فكر و خيال دختري ياهو صفت باشد
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.