درود دوست عزيز و هنرمندم جناب آقاي وحدتي
ممنونم از ياد آوري اينكه بعد از چونكه :" كه " را مجددا تايپ كرده ام .
البته سهوي ست و مشخص است كه اضافي ست و وزن شعر را خراب مي كند .
در ويرايش حتما اصلاح خواهم كرد .
اما در مورد پيشنهادتان در بيت چهارم .
نكته اول :
آوردن واژه "كلك " دقيقا شعر را از حالت طنز خارج كرده و آن را تبديل به يك شعر معمولي با برخورد خشن مستقيم مي كند كه اين با ساختار طنز ساير ابيات كاملا مغايرمي باشد و لذا صحيح تر آن است كه از واژه " بازي " در تركيب بازي از " كه بيانگر بازي خوردن يا بازي دادن زيركانه است ، استفاده كنيم . نه حركت عمدي و مستقيم .
خلاصه اينكه با اين تركيب، شاعر تعمدا" ساختار طنز ايجاد كرده است .
نكته دوم اينكه :
بسيار مشخص است كه كل قضيه يك پيام از طرف شخص ثالث است كه خودش "جانشين جانشينه" .
و در واقع بازيگر اصلي همين شخص ثالث مي باشد نه جانشين رئيس .
كه خود بسيار مرموز و زيرك مي باشد .
ثالثا : آوردن واژه بازي" به ابتداي جمله داره يه اخطار خيلي مهم مي ده و آن اينكه شما بايد نه تنها بازي نخوريد بلكه بازي هم بدهيد آن منشي موذي و نامحسوس مدير را .
توضيح اينكه : زبان طنز بسيار ظريف و زيركانه با مخاطب خويش حرف مي زند و هزاران پرده در پرده دارد اما بسيار برنده و تيز مي باشد .
و ديگر هيچ .
بسیار زیبا و شیرین بود
دستمریزاد