دوشنبه ۵ آذر
بینوا شعری از احسان قدیری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترجیع بند
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۱۰۷۶۲
بازدید : ۱۵۲۸ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب احسان قدیری
|
باز دوباره یک قلم
باز دوباره حرف نو
باز کلام غم زده
با یه دل کپک زده
چکیدن یه قطره اشک...
نقطه میرم اول خط
باز دوباره یک قلم
باز ندانسته نوشت
دوباره یک بازی نو
بازی زشت سرنوشت
باز دوباره یک قلم
باز باید از نو نوشت
انگار که بازیچه شدم
تو تارو پود این گره
انگار برام مهم شده
اونکه برام مهم نبود
اومدو باز با یک نگاه
عقل و دل و جانم ربود
باز دوباره یک قلم
دفتر شعر خط خطی
انگار که عادتم شده
گذشته رو ناله کنم
وقتی صدایی نیومد
دفترمو پاره کنم
باز دوباره یک قلم
باز منو یه پنجره
باز میخوام داد بزنم
این منو این بغض درون حنجره
باز فضای کلبه ام
با دوتا شمع گرم شده
باز یه میز یه صندلی
باز چشم مانده به در
منتظر و خسته و سرد و در به در
باز دوباره یک قلم
باز یه قاب بدون عکس
حرف بدون محتوا
میخوام بگم به همتون
آره منم واژه زشت بینوا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.