پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... با حوصله،
کمی هم ... گفت
عاشقانه نشخوار
کن و
وبال کشاله ها،
خمی آن قافله را
از خواب رخوت
بیدار!
تا فاصله هست و
در عالم
... گفتم این همه
غایله،
حوصله هیچ نه
آغوشی را دارم
برای
شنیدن حرف مفت،
نه هیچ گوشی را...!
|
نقدها و نظرات
|
... سلام و سپاس بزرگمرد دلسوز و بی بدیل...
| |
|
... سلام و بسیار متشکرم... | |
|
. سلام آقای حسنلو عزیز شما از بس بزرگوارید نازنین برادر
| |
|
... سلام متشکرم گرجاسی عزیز
| |
|
... سپاس آقای اسدیان عزیز متشکرم...
| |
|
سپاسگزار جناب آرام خوش مرام...
| |
|
... سلام تکتم بانو با این نام مقدس متشکرم...
| |
|
.... سلام استاد عزیز مهر شما بی انقضاست...
| |
|
... سپاس بانو زده باشید...
غمم را یک دنیا با کِه در میان بگذارم که با جغرافیای دلم آشناست…؟ شبیه من اویی که درد می کشد آرام و بی صدا…!
پژواره
| |
|
... سپاس مهد مهربانی شعر زمان ما یعنی دغدغه و دغدغه یعنی شعر...
| |
|
... سلام بانو ناطق شاعر با هوش... ممنونم.... بله گاهی پنهان باید نگاشت و نهان باید دید...
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
موفق باشید