چهارشنبه ۱۶ آبان
دوست شعری از امیر اصغری
از دفتر پیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۱۰۷۱۶۰
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب امیر اصغری
|
هم صحبت و همراه و همه جان و جهانم
گر دوست نباشد نفسی زنده نمانم
هم درد و همه سختی و هم شادی و هم غم
همراه تو طی شد همه عمریست دمادم
هر لحظه به هر راه ندانسته روانم
بی تابِ وصال تو بدین سیر دوانم
دلگرم وجودت، رَهِ تو مقصد من بود
دلگرمِ نگاهت که عبادتگاه من بود
هم مقصد و مقصود و همه راز و نیازم
ترسم که به منزل نرسم راه نیابم
ای دوست مَکن نیمه ی رَه، ترک دلم را
شاید زِ برای تو در این راه روانم...
|
نقدها و نظرات
|
🙏🙏🙏 درود جناب عزیزیان بزرگوار سپاسگذارم
| |
|
درود جناب استکی عزیز ممنون از لطف شما سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
|
درود به شما استاد گرامی ممنون از نگاه پرمهرتون. سپاسگذارم 🌹🌹🌹 | |
|
درود دوست و استاد گرامی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.