جمعه ۲۵ آبان
تصمیم آدم شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۱۰۶۹۶۹
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
به دست خویش از من دور کن غم های عالم را
کمک کن تا نبینم بار دیگر غصه و غم را
گهی دعواست بین عقل و دل در خوردن سیبی
لبت را دیدم و فهمیدم ام تصمیم آدم را
تو گر کم هم بیایی در کنار من ، مرا کافیست
که باغ خشک دارد حسرت باران نم نم را
جهان از بودن تو میشود جنت برای من
ولی یک لحظه دوری از تو می سازد جهنم را
نبودت کرده قلب سنگ من را این چنین ویران
چو یک لرزه که ویران کرده ارگ محکم بم را
تو باید پیش من باشی که بعد از این همه سختی
ببینم بار دیگر روز های شاد و خرم را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود