جمعه ۲۵ آبان
روز مادر شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۱۰۶۸۴۴
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
درسته حجم نت با تو تمومه
درسته هر چی میگم ، میگی "اونجاست"
ولی مامان همین چیزا به قران
واسه این بچه ی کوچیک یه دنیاست
چقد واسه یه سنگک صبح جمعه
منو از خواب خوش بیدار کردی
یه وقتایی باهات بد بودم اما
تو خوبی رو برام تکرار کردی
یه نون خشک باتو مثل پیتزاست
کنارت سوپ و آشم مثل شامه
تو اوج خستگی وقتی که باشی
یه کوه شادی انگاری باهامه
تو مثل قهرمانای جهانی
توو پرتابِ وسایل سمت ما ها
توو صد تا کافه هم پیدا نمیشه
صفای چایی پیش تو حتی
ببخش گاهی اگه برفم رو موهات
ببخش گاهی اگه بیراهه میرم
میدونم خوب نیستم اما مامان
تو که غمگین باشی من میمیرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.