يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)
آخرین اشعار ناب ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)
|
بنام خدا
مادر مهربان
(غزلی بر پایه حروف کلمات «مادر مهربان» در شروع ابیات)
مادر،
(م) محبت از وجودِ تو عیان گشت
ثناگویت خدای مهربان گشت
( ا ) امانتدارِ مرواریدِ خلقت
صدف در عمق جانِ تو نهان گشت
(د) دعایت ضامنِ هر دو جهانم
زِخِیرَش نعمتِ من جاودان گشت
(ر ) رفیقی مهربان و بس فداکار
به زیرِ دِینِ تو خلقِ جهان گشت
(م) مقامَت نزدِ حق والا و نیکو
زشادیَت خدا هم شادمان گشت
(ه) همی گشتم کسی امروزه، امّا
نصیبِ تو چه رنجِ بی امان گشت
(ر ) رضایِ تو رضایتمندیِ حق
به یُمنِ آن ، سعادت ارمغان گشت
(ب) برای جانفشانی ها ، مهیّا
به تکریمَت، اَلکَن این زبان گشت
( ا) الا ای مظهرِ عشق و عطوفت
زِوَصفِ تو قلم هم ناتوان گشت
(ن) نباشد اَجرِ تو کمتر زٍجنّت
که جایگاهِ رَفیعَت در جنان گشت
(نژاد - بهمن ماه ۱۴۰۰)
ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» و «روز زن» و «روز مادر» بر همگان بویژه زنان و مادران هموطن مبارک باد.
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود و سپاس پاینده و مانا باشید | |
|
سلام درود و سپاس از بذل عنایت به این کمترین پاینده باشید و درپناه حق | |
|
سلام درود بر استاد گرامی سپاس از بذل عنایت پاینده باشید در پناه حق | |
|
سلام سپاس از بذل عنایت استاد گرامی ام درود بیکران برشما | |
|
سلام درود و سپاس تشکر از بذل عنایت آن بزرگوار پاینده باشید و برقرار در پناه پروردگار سرشار از الطاف کردگار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.