يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
همه تو
بصیر گیتی و اسرار نهان همه تو
به قعر دلها نشینی، جانان همه تو
مرا سودای عالمی بی تو چه کارم
تو ربّی خالقِ هفت آسمان همه تو
* * *
آخرش هیچ
شهی یا که امیری آخرش هیچ
به خواب گوری آخرش هیچ
به خاک عزلت افتی محبس گور
تو قُوت مار و موری آخرش هیچ
* * *
ما را نرنجان
به تیر دیده ات ما را نسوزان
به آهی بسته ای ما را نرنجان
مرادت کشته ای یارا حیا کن
رهایم کرده ای در بند و زندان
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهر نگاهتان جناب استاد استکی عزیز و بزرگوار
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهر نگاهتان | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهر نگاهتان جناب دکتر معینی عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهر نگاهتان بانو ایرانپور عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهر نگاهتان جناب فتحی عزیز و بزرگوار
| |
|
سلام و درود خدمت بانو حلیمی شاعره و ادیب گرانقدر
سپاسگزارم از مهر نگاهتان
برقرار باشید و سلامت | |
|
سلام و درود خدمت جناب استاد خسروی فرد
سپاسگزارم از مهر نگاهتان
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درودها
سپاسگزارم از دیده مهرتان | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم از مهر نگاهتان | |
|
سلام و سپاسگزارم بانو امیریان عزیز و بزرگوار | |
|
سپاسگزارم از مهر نگاهتان استاد آبسالان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهر نگاهتان استاد ملکی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند