سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر سعید نادمی (هزارویک )
آخرین اشعار ناب سعید نادمی (هزارویک )
|
کارِ من و تو
کار من جز عاشقی و دائماً تکرار نیست
کار تو غیر از جفا و دائماً انکار نیست
این چنین کار من و تو جز جنون حاصل چه هست؟
مردن ( از این گونه بودن پیش هم ) دشوار نیست
می کُشم هرکس تو را آزرده گرداند ولی
هیچ کس همچون تو با من در پی آزار نیست!
با همه در گفتگو هستی و غافل از منی
همچو من بین هوا خواهان تو ، کس زار نیست
آتش عشقت به جانم شعله افکنده ولی
شرم یک دلداده در آن گونه و رخسار نیست !
بعد تو شاعر شدم ، گفتم "هزار و یک" غزل
دیگر این قلب شکسته مخزن اسرار نیست
شاعر : #سعیدنادمی - دکلمه با صدای خانم : بدری عسکری ، در قسمت فوق
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما قربان و ممنونم از لطفتون خوشحال میشدم اگر هر ایرادی دارد ، از شما و دوستان بشنوم و یاد بگیرم... کار صوتی را کانورت و حجمش رو کمتر از 5 مگ کردم ، چون حجمش برای سایت مهمه نه تایمش ، اگر خواستید در خدمتم ، اینجا شاید نشه شماره تماس بدم اما در اینترنت سرچ کنید هست | |
|
تبدیل به فرمت ام پی تری با بیت ریت 80 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک سئوال:
به نظرم رسید که فایل صوتی شما طولانی است. آیا کمتر از 5 مگابایت مورد نظر سایت بود؟ چگونه توانستید این را ارسال کنید و دو تکه و چند تکه نشود. ممنون می شوم راهنمائی ام کنید.