سلام امیر جان شما که اینهمه از همه چیز دلت گرفته بود با آمدن به صفحه من که وضع بدتر شده. از حرف های تکراری و کسل کننده بنده. اما شعر شما خوب بود. قبلا یک دل زده بودم. موفق باشید.
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد بزرگوار ... راستش وضعیت دل گرفته ما همیشه بد و خراب بوده و انگار دیگه عادت شده برای من .و اگه جز این باشه جای تعجب داره از طرفی حضور شما در صفحه من باعث افتخار بنده هست و در اینکه شما بسیار عالم و توانا در عرصه هنر و خصوصا شعر هستید شکی ندارم . و اینکه شخصا دل زدن پای کارای بزرگ و خاص رو از جانب یکی مثل خودم که تازه وارده و بی تجربه هست....زیاد خوشایند نمیدونم... وگرنه من خدمت شما و تمام بزرگواران ارادت ویژه دارم و هر روز در کنار شما عزیزان بیشتر و بیشتر یاد میگیرم و استفاده میکنم. در نهایت ارزوی بهترین ها رو براتون دارم و خوشحال میشم نظر شما رو در مورد کارای دیگه ی خودم ببینم و باعث افتخار من هست .
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
از دوستانِ بدتر از دشمن بسیار
درود بر شما نکته پرداز نوشتید
به سایت شعرناب خوش آمدید