جمعه ۲ آذر
لحظه شعری از فائزه اکرمی
از دفتر دوبیت ها نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۱۰۶۱۰۵
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب فائزه اکرمی
|
زندگی جز عشق و رُستَن هیچ نیست
گر بیابی راه خود را پیچ نیست
رهگذر باش و به لحظه چنگ زن
زندگی در لحظه ها پُرپیچ نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود