جمعه ۲۵ آبان
جقد خوبه لباسامو / هنوز ست با تو میپوشم شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۱۰۶۰۸۲
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
تموم دلخوشیم اینه
که دستای تو همرامه
هنوزم عطر شیرینت
یه تسکین واسه دردامه
هنوزم بهترین حالم
کنارت شکل میگیره
تموم خستگیم با تو
دوباره باز در میره
تو رو وقتی که می بینم
غمم میشه فراموشم
چقد خوبه لباسامو
هنوز سِت با تو میپوشم
چقد خوبه که تو هستی
تووی غم ، توو شب سختی
کنارت تازه فهمیدم
چیه معنای خوشبختی
کنارت دوس دارم من
بگردم کل تهرونو
شبا با تو برم کافه
تموم این زمستونو
چقد خوبه یکی هس که
هوامو تا ابد داره
کنارت تازه فهمیدم
خدا خیلی دوسم داره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است