يکشنبه ۲۷ آبان
حال و احوال ما شعری از مرتضی کردلو
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۱۰۶۰۳۴
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مرتضی کردلو
|
صدای پتک از دور می آید
به خود می آیم
و آن پتک ها را بر سر خود می بینم
صدا را همه می شنوند
ولی پتک هایی که به سر می خورد را کسی نمی بیند
فشار پتک ها من را ذره ذره
در زمین فرو می برد
ولی باز
کسی نمی بیند
و دیگر زیر این ضربه ها
توان ایستادن ندارم
به خاک می افتم
و در زمین غرق می شوم
باز کسی من را نمی بیند
و آن زمان که دانستند
در صف نان یکی کم شده
یک قدم به جلو برداشتند .
بهار 95
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، ممنون از لطف و محبت شما . 🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐 | |
|
سلام ، ممنون از لطف شما . 🌹💚♥️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد