يکشنبه ۲۷ آبان
ناز شعری از مرتضی کردلو
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۲۰ شماره ثبت ۱۰۶۹۵۱
بازدید : ۲۰۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مرتضی کردلو
|
عاشقی چیز خوبیست ، آری
ولی
فرسایش دنیا و زمین را چه کنم
کندن کوه کار بزرگی نیست
بی تو کوه رفتن را چه کنم
راست گویند :
« گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی »
اما
حلوا بر مزار عشق خوردن را چه کنم
آری دست در دستت ، شیر می شوم
دست از تو جدا ، پیر می شوم
خم به ابرو بیاری مرده ام
تا چه رسد ز من دور شوی .
قبله گاه اول آخر توی
آری عاشق را رو به معشوق خاکش می کنند
آری عاشق را جای معشوق داغش می کنند .
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان خدمت شما . ممنون از نگاه زیبای شما. 🌹🌹🌹 | |
|
یک نظر گفتی و رفتی در دلم صد شوق شد حال اینک پر کشم سوی تو تا ببینم نقش زیبای تو 💐🌹🌹🌹💐 ممنون و درود | |
|
با سلام و با درود فرش دل را زیر پایت گسترم هر گلی در بوستان باشد برویت بر فشانم بی دریغ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
هزاران درود
موفق باشید