شنبه ۳ آذر
26 کارونِ من شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1390 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ۰۶:۳۷ شماره ثبت ۱۰۵۹۷
بازدید : ۸۳۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
تن بی جان مرا بر تن کارون نهید
تا که با پیکر من آنچه خواهد بکند:
یا که بر سینۀ موج اش بزند
یا که بر صخرۀ سرد.
یا که از روی ترحم به دل گِل شده اش چال کند.
تا که این اهل ریا
نبرند پیکر بی جان مرا
بر لب آب فرات اش بنهد:
که همو از من و ما بود بدانید همه.
تا چنین اسم مرا
هم چو ایام حیات
هم چنان در پس این کهنهِ نقابِ دلِ خود
با لب رنگ و ریا
در دل ظاهریان خاک کنند.
وای ازین قافلۀ زهد و ریا
که چنان کِرم سیاه
همه دم در برمن لولیدند. اهواز ـ 9 تیر1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.