سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        مرثیه

        شعری از

        محمود فتحی چقاده

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۰۵۸۷۳
          بازدید : ۱۱۳   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

        الهی به اسما الهی به ارض
        الهی به دریا الهی به بحر
        الهی به طوفان الهی به ماه
        الهی به آتش الهی به آه
        الهی به در های بسته قسم
        الهی به دل های شکسته قسم
        الهی به آه یتیمان قسم
        الهی به خشم ضعیفان قسم
        الهی به چشم های گریان قسم
        الهی به روز های آخر قسم
        الهی به صحرای محشر قسم
        مکن پشت بر ما ای خدای کریم
        رها بخش ما را از قوم های لعیم
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹
        درود بزرگوار
        مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۴
        ضمن عرض ارادت جناب استکی
        ممنونم از لطف شما
        ارسال پاسخ
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷
        درود وسلام استاد توانا جناب
        فتحی بزرگوار

        بسیار عالی و
        با مفهوم بود خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۵
        برادر گرامی تشکر میکنم از شما
        ارسال پاسخ
        پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸
        درودها استاد
        قلمتان مانا خندانک خندانک
        محمود فتحی چقاده
        محمود فتحی چقاده
        جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۵
        درود بر شما بانوی گرامی لطف فرمودید
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0