يکشنبه ۲۷ آبان
سه دوبیتی 19 شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۱۰۵۶۶۰
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
مهوش
غریبی رفته ام هجرم چه خاموش
غمین و غمگشته ام یادم فراموش
غمم حرمت بدار گر صاحبدلی تو
توانگر چون تویی زیبا رخ مهوش
* * *
حدیث دل
حدیث دل گوئیم آخر قشنگ است
مرا یاری چون تو شوخ و شنگ است
چه خوشنود کردیم صهبا بنوشم
بماند رهت همه خار و سنگ است
* * *
شهلا
به شهلای دلم در غم غمینم
به داغت چنین اغما نشینم
کجایی تو ای شهلا، دل من؟
گلستان بوده ای گلها نبینم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود
سپاسگزارم از نگاه مهرتان
استاد ادیب و عزیز بزرگوار
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم استاد ملایری
ادیب عزیز و بزرگوار
برقرار باشید | |
|
سلام و درود جناب حسنعلی ادیب عزیز و گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام
سپاسگزارم بانو عرفانیان ادیب عزیز و گرامی | |
|
سلام و سلامت باشید
سپاس به پاس مهرتان
| |
|
سلام و سلامت باشید
سپاس به پاس مهرتان
| |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهرتان
برقرار باشید | |
|
انشالله
سپاسگزارم از مهرتان
برقرار باشید | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سلام و درود جناب آزادبخت سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و سپاسگزارم به پاس مهرتان استاد رافعی | |
|
سلام و سپاسگزارم استاد فتحی عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و درود
سپاسگزارم استاد عزیز جناب دکتر معینی از نگاه مهرتان
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام
سپاسگزارم از مهرتان بانو امیریان عزیز
برقرار باشید و سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود