شنبه ۱۰ آذر
افسانه ی عشق شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۹ شماره ثبت ۱۰۵۶۰۵
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
افسانهٔ عشق
چگونه با دو ابرو و دو چشم مست بادامی
سُرایی اینچنین زیبا،رباعی های خیّامی
مگر که قامتی اینگونه موزون هست در عالم؟
چنین ترکیب بندی را نشاید هیچ اندامی
غزال تیز پایی که،گریزانی ز افکارم
غزلهایم نمی گیرد بدون تو سر انجامی
خوشا آن روزگارانی که از من یاد می کردی
به دور از چشم بد خواهان،به ایمایی،به پیغامی
نگار من اگر چه سخت بود افسانهٔ عشقت
گرفتم دامنت را عاقبت امّا به ناکامی
به فصل خوب این قصّه رسیدن، نیست در باور
تو ای واسع مخواه از من برایش هیچ فرجامی
سید علی کهنگی آذر 1398
واسع
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما استاد استکی عزیز،ممنون از لطف و محبت شما | |
|
سلام خدمت شما شاعر توانای اصفهانی،بنده را مورد لطف و محبت خود قرار می دهید،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و ارادت خدمت شما استاد غرب عزیز،بسیار از محبت حضرت عالی سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما شاعر گرامی،آقای رضوی بزرگوار،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
سلام خدمت شما اقای ابراهیمی عزیز،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
عرض سلام و ادب خدمت شما دوست ادیب و بزرگوار اقای آزاد عزیز،بسیار ممنونم از حسن توجه حضرت عالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد