جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
در طول تاریخ
شکست های بیشماری خوردم
روح من از ابتدا
شجاع بود و بازنده
قلب من
نگران بود و تپنده
آریو برزن بودم
جلوی سکندر گجسته زمین خوردم
فرهاد بودم
در نبرد با سکاها تیر خوردم
رستم فرخزاد بودم
در برابر تازیان شکست خوردم
امیر کبیر بودم
در کاشان زهر و تیغ خوردم
مصدق بودم
از خودی و بیگانه فریب خوردم
آری روح من
همیشه قربانی بود
من عاشق بودم و از یار بدی دیدم
گرسنگی کشیدم
ولی مرغ محبوبم را ندریدم
آنقدر غمگینم
از بی وفایی ها و دروغ ها
که گویی در همه آن نبردها
من آن قریب بودم
خسته میشوم
از دویدن ها و نرسیدن ها
روز بروز خار تر
و محترم شدن رقیب ها
طاق کسری منزلم بود
کنون آواره نشین شدم
آغوش یار منزلگه و اینک
محکوم به تبعید از یار خویش شدم
آری من آن روح شکست خورده ام
که گویی در این باتلاق بدشانسی
زمین گیر شدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد