سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    مبتلا

    شعری از

    مصطفی یعقوبخانی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۰۵۳۳۴
      بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی

    چشم تو زیباست اما خنده هایت بیشتر
    کاش باشد در جهانم رد پایت بیشتر
    از میان آن مراعات نظیر حسن تو
    از من دیوانه دلبرده صدایت بیشتر
    ای که لبخندت شده سهم همه اغیار ، کاش
    مهربان بودی تو با این آشنایت بیشتر
    گرچه تو نامهربانی ، من ولی دیوانه ام
    وقت اخمت میشوم من مبتلایت بیشتر
    در میان این همه خوبی که داری با خودت
    کاش می شد اندکی باشد وفایت بیشتر
    من برای عشق تو جان و جوانی داده ام
    هست بی شک عشق من از این دو بهایت بیشتر
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۵۱
    درود بزرگوار
    عاشقانه و زیبا بود خندانک
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳

    سلام و درود

    مرحبا عجب غزل زیبایی
    ساختار و محتوا هر دو عالی و ارزشمند
    به زبانی امروزی و دلپسند


    فقط در مصراع آخر شعر :

    (از این دو بهایت ) را بصورت مخفف یعنی ( زین دو بهایت ) بنویسید تا وزن مصرع درست باشد چون ( الف ها ) در ( از این) باعث هجای اضافی اند .
    خدیجه وفایی راد ( غریبه)
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۶
    درود بر شما
    جسارتا در مصرع آخر «دو» به گمانم اشکال تایپی است.
    زیبا سروده‌اید خندانک
    آرمین پرهیزکار
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۰۸
    درود بر شما
    زیبا بود خندانک
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۱
    درود بر. شما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0